Huawei-tyttö ja P20Lite





Huomenta!!
Muistatteko kun aikoinani valittelin, etten ole oikeastaan talvi-ihmisiä? No perun puheeni tässä ja nyt-hetimmiten.
Tämä talvinen ihmemaa on saanut minut niin hyvälle fiilikselle ja olen heräillyt hymyissä ja katsellut ikkunasta avautuvaa valkoista maisemaa, kiskonut vaatteet niskaan ja kiirehtinyt pihalle kännykkä kädessä kuvailemaan niin aamuteet, kuin itseni tulppaanikimppujen kanssa ja kaiken siltä väliltä.




Toki tänne kännykän muistiin on tallentunut paljon muitakin hetkiä, reissuista, perheestä juhlista, no elämästä noin niin kuin yleensä-kyllä te tiedätte.

Niin ja se mun kännykkä, se on Huawein P20 lite.
Olen ollut Huawei-tyttö jo vuosien ajan ja luulen, ettei meidän ystävyytemme väliin ihan hevillä tulla.
Kirjoittelin aiemmin toisestakin Huawein luurista täällä, ei siis mitään huonoa sanottavaa siitä, niin kuin ei tästäkään, päin vastoin edelleen Huawei ihastuttaa minut päivä päivältä ja ystävyytemme vain syvenee.








Haluatte varmaan tietää mikä Huaweista/ Huawei p20 Litesta tekee sitten niin hyvän, minun mielestäni?

Minulle se on ihan käyttömukavuus, kamera ja toimivuus, noin niin kuin yksinkertaisuudessaan.
Se ei tilttaa pakkasessa, mikä on varsin kiva ominaisuus! Mikään ei nimittäin ole niin ärsyttävää, kuin puhelin, joka ei kestä pakkasta lainkaan. Ota siinä sitten kuvia kauniista maisemista, kun juuri kun ehdit kohdistaa kuvan niin akku loppuu, juu ei kiitos. No tässä ei ole onneksi sitä ongelmaa, sekin on nimittäin aikanaan koettu.
Kiitosta saa siis myös akun kesto ja lataamisen nopeus.

Sitten suurin intohimoni valokuvaus. Puhelimelta en edes odota järkkäritason kuvia, mutta mielestäni valokuvien värit ovat kauniit ja hieman hämärämmässäkin valaistuksessa saa oikein kauniita kuvia.
Edelleen kehoitan lämöllä tutustumaan noihin kamera-asetuksiin. Siellä on olemassa myös pro asetukset, joissa pääsee itse säätämään esim. valotusta jne. ne kannattaa ehdottomasti opetella, siinä vaiheessa nimittäin avautuu ihan omat jujunsa <3
Huawei P20 Litellä saa myös varsin hyvää videomatskua aikaiseksi. Itse teen kaikki videoni tällä puhelimella, en järkkärillä, koska puhelin on vaan niin näppärä ottaa mukaan ja se on kevyt! Eli tubettaakin voi ihan kännykällä.
 
Huawei P20 Liten hinta on varsin kohtuullinen. Tällä hetkellä se kustantaa noin 250€ liikkeestä riippuen.
Hinnaltaan siis sellainen, jonka raaskin hankkia myös lapsilleni, tosin Saken kohdalla kävisin vaihdattamassa panssarilasin, ihan joka puhelimeen ;) P 20 Litessä on lasitetut etu ja takapinnat, mikä tekee puhelimesta todella tyylikkään, mutta samalla hieman liukkaan, joten suosittelen hankkimaan ne suojakuoret tai sitten suojakalvon näytölle.



Kuten varmasti huomasitte, minun ykkösjuttujani puhelimeni ominaisuuksissa ovat tosiaan valokuvaus ja videokuvaus, sekä akun kestävyys, puhelujen lisäksi.

Myönnän häpeilemättä, että minun puhelin on tuossa käden jatkeena ihan kaikkialla. Eikä se ole pelkästään puheluita varten, vaan minä teen sillä myös koulutehtävät, muistiinpanoja, katson tubevideoita, kuuntelen treenatessa musiikkia ja esim. navigaattori on jatkuvassa käytössä, kun olen autolla liikenteessä, koska eksyn muuten aina. No onnistun toisinaan eksymään siltikin.
Mutta siis, yhtä kaikki puhelin on nykyään aina läsnä ja myös ikuistamassa elämän isoja ja pieniä asioita.

Olisi kiva kuulla, että mikä on sinulle tärkein ominaisuus puhelimessasi ja millä perusteella hankit omasi? Oletko merkkiuskollinen, vai onko sillä niin väliä?

Nyt toivottelen sinulle ihanaa päivää <3 
Ai niin haluaisitteko ehkä nähdä pupuvideoita, meidän Nöpöstä?








14 kommenttia

  1. Tuohan kuulostaa ihan minun puhelimeltani! Puhelimessa hyvä kamera ja helppokäyttöisyys ovat minulle tosi tärkeitä. Mulla on toinen Samsung menossa eikä siinäkään mitään valittamista ole, mutta voisi olla niin että seuraava puhelimeni ei enää olisikaan Samsung.
    Mukavia talvipäiviä sinulle!

    VastaaPoista
  2. Itsekinhän tämän juuri hankin (säkin taisit silloin suosituksesi tähän muuten antaa kun instassa kyselin!? :)) ja on kyllä todellakin aivan loistava kapistus - en ole hetkeäkään katunut hankintaa! <3

    VastaaPoista
  3. Heissan, täällä toinen Huawein käyttäjä! Tykkään tosi paljon, helppokäyttöinen ja erinomainen kuvien taso, kun kuvaan myös paljon.
    Hienoja kuvia olit ottanut taas! Ja halutaan nähdä Nöpöstä videoita :)

    VastaaPoista
  4. Sulla o käynnyt samanlailla kuin minulla!Pari vuotta sitten päätin alkaa rakastaa talvea ja se on yksi parhaimmista päätöksistäni!

    VastaaPoista
  5. Hyviä kuvia olet ottanut kännykällä. Varmasti laadukas tuo Huawei.
    Meidän ison talon lapsilla, muutamalla on Huawei, malleja en tiedä. Lapset ovat tyytyväisiä puhelimiinsa.
    Itse en ole oppinut käyttämään puhelinta juuri muuhun kuin soittamiseen ja viestittelyyn.
    Pelkään hetkeä, jolloin vanha Applen puhelin sanoo itsensä irti. Uuden laitteen hinta ja opettelu hirvittää.
    Tuo Huawei malli on paljon edullisempi.
    Pupuvideoita olisi kiva nähdä.
    Hyvää viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Täällä perheessä lapsilla Huaweit käytössä(sinun suosituksesta) ja super tyytyväisiä ollaan. Meillä lapset pelaa ja kattoo videoita, ja hyvin pelittää. Eikä muuten hyydy pakkasilla. Nyt on miehellä uuden luurin hankita edessä ja kerronkin hänelle tästä mallista.
    Ihania kuvia olet ottanut :)

    VastaaPoista
  7. Nöpö videoita kehiin vaan! Ihania kuvia taas kerran <3
    Mukavaa loppuviikkoa sinulle ihanuus!

    VastaaPoista
  8. Kuulostaa todella hyvältä! Mulle puhelimen tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu myös kamera, mikä ei valitettavasti mun iPhonessa ole ihan niin hyvä kuin toivoisin. :/

    VastaaPoista
  9. Olisinpa lukenut tämän kirjoituksen kaksi päivää aiemmin. Vanha puhelin nimittäin tökki kylmässä ja akku simahti heti. Ei auttanut muu kuin hakea uusi puhelin. Huawei oli ehkä ollut hyvä vaihtoehto. Mukavaa loppuviikkoa.

    VastaaPoista
  10. Mulla Samsung S9 enkä varmaan osaisi vaihtaakaan muuhun :) Oon ollut tähän tyytyväinen, kamera on todella hyvä ja muut toiminnot myös. Kyllä kännykkä on tosiaan käden jatke, elämää ilman on vaikeaa edes kuvitella.

    Kivaa viikkistä ♥

    VastaaPoista
  11. Pupuvideoita kiitos❤❤💕💕💕Ihan varmasti hyvä puhelin. Täälläkin vannotaan Samsungin nimeen..ehkä myös totuttu juttu. Itselläni nyt s8. Mukavaa viikonloppua sinulle

    VastaaPoista
  12. Hyviä kuvia olet ottanut :) Itse siirryin Huaweihin syksyllä ja olen ollut todella tyytyväinen. Minulle tärkeintä puhelimessa on kamera ja sen ominaisuudet ja minun Huawei Pro20 täyttää kaikki nämä vaatiukset nyt!

    VastaaPoista
  13. Mulla on myös ollut vuosia Huawei, nyt Nova3 käytössä. Tykkään kyllä silti kuvata järkkärillä, mutta arjen hetkiä puhelinkin tietysti tallentaa.

    Ihana Mikki-neule sinulla kuvissa! <3 Ja talvi on ihan mielettömän ihana, juuri eilen hiihtäessä mietiskelin, että on se hurja rikkaus asua Suomessa. Päästä luistelemaan ja hiihtämään ja istua sitten rannalla kesällä.

    Mukavaa uutta viikoa!

    VastaaPoista
  14. Kiitos Souliina inspiraatiosta ;) Luuri kotiutui lauantaina kaupasta kotiin ja tähän mennessä olen oikein tyytyväinen valintaani :)
    Ps. Värikin on tosi söpö... pinkki!

    VastaaPoista