Migreeniarkea ja arvonta!












Jes, täälläpä viikko hurahti aika lailla migreenin merkeissä. Oikeasti siis koko viikko, olenko mä joku luonnon oikku vai kärsiikö muutkin päänsärystä pidempää kuin päivän tai kaksi?
Viikkoa päänsäryssä en toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään, on se sen verran uuvuttava juttu, yksikin päivä tuntuu olevan liikaa.
Hei jos sinulla on joku loistava vinkki, jolla tästä pääsee eroon, saa jakaa!


No nyt kun minä olen tolpillani, iski Sakelle joku hiivatin flunssa. Keskiviikkona kaikki oli vielä ok ja jäbä liiti luistimilla elämänsä innolla, mutta kun torstaiaamu koitti, oli kainalossa kuumemittari, oksuämpäri ja Burana paketti. Tänä aamuna kurkku oli yhtä punainen kuin tomaatti ja vedenkin juominen tuntui ylivoimaiselta haasteelta, joten viikonlopun pelireissut vaihtuivat terveysasema keikkaan junnun osalta ja minulla peruuntui koko viikon kaikki työt blogitapahtumia myöten, mutta hei tällaista tämä elämä välillä on. Toivotaan vain, että tällä kertaa tuo poikanen saisi antibiootit ilman taistelua ja pääsisi toipumaan niin kuin hetkessä, eikä tarttisi tahkoa kolmea viikkoa flunssassa niin kuin edellisellä kerralla.

Mutta se meidän tän kertaisista sairaskertomuksista, siirrytään vauhdikkaimpien asioiden pariin, eli Tiian ja minun tubekanava sai nyt kunnon nimen Vauhtimimmit! Mun mielestä toi sopii meille kuin nenä päähän, koska meille sattuu ja tapahtuu, niin yhdessä kuin erikseen.
Itse olen innoissani näistä videoiden tekemisestä, ja odotan paljon sitä, kuinka me tullaan kehittymään ajan kanssa, koska itselläni on tuo kameran edessä esiintyminen aina ollut hieman hankalaa, eikä se missään tapauksessa ole helppoa vieläkään, mutta jos ei ikinä haasta itseään ja hyppää oman mukavuusalueen ulkopuolelle niin ei voi kehittyäkään.
Aiheita on plakkarissa jo vaikka ja kuinka paljon, joten jos haluatte pysyä meidän metkuissamme mukana, niin pistäkää kanava tilaukseen, linkki löytyy blogin oikealla olevasta palkista tai postauksen alla olevasta videosta, jossa on meidän tammikuun kosmesuosikit.

Laitan nyt pienen arvonnan vain tubekanavan tilanneiden/ tilaajien kesken.
Eli jos olet jo tilannut tai tilaat kanavan, kommentoi tähän ja olet mukana huulituotteiden arvonnassa, joka päättyy ystävänpäivänä  klo:12.00<3













18 kommenttia

  1. Mukaan arvontaan.
    Tiian sivujen kautta olen kanavan tilannut.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Täällä toinen migreenipää, joten so feel you. Tällä hetkellä kohtauspäiviä kuukaudessa noin 20... Oon ajatellut että kokeilen sen uuden biologisen lääkkeen seuraavaks, saas nähä miten käy.

    VastaaPoista
  3. Mun migreeniä on helpottanut nuo mun keltalinssiset silmälasit. Toki vieläkin tulee noita kohtauksia niistä huolimatta mutta ne ovat olleet suureksi avuksi. Mulla kun on silmäpohjainen migreeni, johtuen mun silmäpohjan autoimmuunisairaudesta.

    VastaaPoista
  4. Mukana arvonnassa.tubekanava tilattu. Salli.moilanen35@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Olen kanavan muistaakseni jo aikaisemmin tilannut, mutta pitää asia vielä tarkastaa :)
    Täälläkin on viikko mennyt flunssaa sairastaessa, ensimmäisenä toki pikkuinen, jolle se olikin ihka ensimmäinen tauti.

    VastaaPoista
  6. Voi Sakkea <3 toivottavasti saitte lääkäristä apuja. Meillä Muhiksellakin oli joku karsea tauti ja koulusta joutui olemaan viikon poissa, sitten sairastuin minä ja edelleen olen ääni karheana, vaikka sairastan jo neljättä viikkoa!
    Ja kanava on tietty pistetty jo ajat sitten tilaukseen, että mukana ollaan arvonnassakin :)
    Rentoa viikkistä ihanuus <3

    VastaaPoista
  7. Voi mä niin komppaan tätä migreeni-asiaa. Täällä menossa migreeni päivä nr.6 eikä paljoa naurata :/ Lääkkeillä saa hieman hillittyä sitä, jotta päivän askareita saa duunattua. Auta armias kun lääkkeiden vaikutus lakkaa niin johan mennään vaakatasoon ja sukkelaan.
    Migreeni sucks!
    Tietty kanava tilattu, hyvä naiset <3

    VastaaPoista
  8. Mahtavia kuvia.
    Migreeni on tosi kurja kaveri.
    Olitte Tian kanssa videolaki kauniita.
    En ota osaa arvontaan, vaan toivotan kaikille onnea.

    VastaaPoista
  9. tosi kauniita maisemakuvia! :O ja sairastan myös migreeni, ei kiva

    Anna/kello neljän aamukahvi
    https://neljanaamukahvi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. ihania maisemakuvia! :O ja migreeniä täälläkin, ei kiva..

    VastaaPoista
  11. Migreeni on kamala juttu. Kärsin itse Hortonin syndroomasta vuosikymmeniä (en tietenkään yhtäjaksoisesti, heh), mutta onneksi ikääntymisen myötä on sekin ongelma kaikonnut. Joku hormoonijuttu vissiin;) Kaikki sympatiani ovat kyllä kärsivien migreenipotilaiden puolella<3

    Mukana arvonnassa, kanava on tilattu jo jokin aika sitten<3 Kivaa viikonloppua<3

    VastaaPoista
  12. Kauniita kuvia tässä postauksessa! Lähden tästä kanavaa tilaamaan eli arvonnassa mukana!

    minnakn@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Tilattu on :9
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Tilaan kanavaa jo!:)

    eve_95@windowslive.com

    VastaaPoista
  15. Upeat kuvat ♥ Ja kiva video! Migreeni on kurjaa, siitä jo fb:ssä mainitsinkin.
    Arvonnassa ehdottomasti mukana ♥

    VastaaPoista
  16. Toivottavasti vointisi jo parempi. Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  17. Kauniin tunnelmallisia kuvia! Kanava on tilauksessa. (: saraana.makela@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Mukana arvonnassa, olen jo tilannut kanavan :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista