Kirppislöytöjä


Onko teillä ikinä sellaista filistä, että nyt täytyy laittaa Lotto vetämään tai käydä kirpparilla tai jotain muuta vastaavaa? Minulla on. Lähinnä kylläkin tuon kirpparin kohdalla, ei niinkään Loton ;)

Muutama viikko sitten veljeni oli käymässä luonani, ja siinä kahvilla istuessa tuli jälleen sellainen fiilis, että nyt on lähdettävä käymään kirpparilla, jos tekisi vaikka jonkun  löydön ja teinhän minä, useammankin. Hörpittiin siis kahvit loppuun ja suunnattiin kierrokselle.

Ajoimme yhteen Espoon suosituimmista kirpputoreista. Tämä paikka oli ollut kesälomalla ja avannut ovensa vasta edelleisenä päivänä, muistaakseni. Totesin veljelle, että näyttääpä myyntipöydät tyhjiltä, ei täältä varmaan mitään löydy. Kuinka väärässä olinkaan.

Heti ensimmäisten hyllyjen kohdalta löysin Zaran jättimäisen ja priima kuntoisen huivin <3
Vielä näillä keleillä tätä ei kaulanympärille laiteta, mutta kotona tähän on ihana kietoutua aamuteetä juodessa.





Syyskeleille löytyi vielä uusi Beruskan karvaliivi <3


Muutamaa hyllyriviä eteenpäin tein varmaan kirpparihistoriani parhaimmat löydöt.
Silmiini osui Artwoodin kangaskassit ja sieltähän paljastui nuo ihanat tuolinpäälliset joita olin himoinnut jo ikuisuuden, mutta en olllut raaskinut ostaa. Kun kurkkasin hinnan olin seota, 5€/kpl. Taisi siinä pieni riemunkiljaus päästäkin, ainankin sen verran huvittunut oli veljeni katse ja Verbun silmienpyöräytys :D


Olin suunnitellut laittavani nämä ruokapöydän tuolien päälle, mutta tulit olivat hieman liian kookkaat näihin huppuihin, joten nämä päätyivät tyttären huoneeseen sekä minun työtuolin päälle.





Neidin huoneeseen löytyi vielä uusi Coastside tyynynpäällinen eurolla, uusi tämäkin!
Kassalle päästessäni hymyilin leveästi kuin Hangon keksi :D
En ole ikinä tehnyt näin montaa hyvää löytöä kerralla, hitsi minä rakastan kirppareita <3
Sinäänsä tämä reissu oli aika erikoinen, että kaikki ostamani tuotteet oli erittäin hyvässä kunnossa ja edullisia, suorastaan halpoja. Monesti tuotteet on ylihinnoiteltuja tai sen verran huonossa kunnossa, hintaan nähden, että jäävät sinne hyllylle. Tällä kertaa kävi tuuri.



Onko teillä suosikki kirppareita ja teettekö paljon löytöjä? Vai ostatteko kaiken uutena?



20 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Outi :) Rakastan Zaran vaatteita ja tää oli ihan huippu löytö :D

      Poista
  2. Hienot löydöt! Missä kirpparilla kävit?

    Lapsille oen löytänyt paljonkin kirppareilta, harvemmin itselleni, mutta joskus jotain kuitenkin. Itselleni paras löytö oli käyttämätön juhlamekko häihin muitaakseni alle kahdellakympillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin Akselin kirpparilla Mankkaalla. Loistavan löydön olet sinäkin tehnyt! Minä en tahdo lapsille löytää enää oikein mitää, kotiin enemminkin jotain sisustusjuttuja.

      Poista
  3. Onpas kivat löydöt! Nuo tuolinpäälliset on ihanat!
    Kyllä tulee kirppareilla käytyä aika usein.
    Tulee aina hyvä mieli, kun löytää aarteita!
    Mukavaa maanantaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vain :D Mä olen niin onnellinen noista tuolinpäällisistä, oikein ihmettelin kuinka joku voi luopua niistä, mutta minun onnekseni luopui :)

      Tuo on niin totta, tulee niin hyvä mieli kun löytää jonkun aarteen, ei sen todellakaan tarvitse aina uutta olla.
      Oikein ihanaa maanantaita sinne myös :)

      Poista
  4. Oi toi karvaliivi on ihana, oon itsekin etsinyt jotain ton tyylistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä kiva :) New Yorkeriin tuli muuten joitain karvaliivejä tänään.

      Poista
  5. Apua kuinka ihania löytöjä! Tuonne pitäis itekkin päästä joskus käymään :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat löydöt olet tehnyt! Mä en oikein osaa etsiä ja yleensä en löydä mitään kirppikseltä, joten kaipa minä kuulun tuohon, ostan kaiken uutena....mutta en ostais jos olis tuuria:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti M, olen itsekin innoissani näistä löydöistä :)
      Ei kaikki löydä kirppareilta, minun siskonikin pyytää minut aina mukaan reissuille, jotta olisi jotain kotiin tuotavaa ;D

      Poista
  7. Itse ennen kauppaan marssimista tsekkaan kirppikset. Tuntuu että nykyisin tulee tehtyä todella harvoin löytöjä, yleensä samasta pöydästä löytyykin sitten kerralla monta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla onkin ollut ihania löytöjä blogissasi :)
      Tuo on niin totta, harvemmin kunnon löytöjä, mutta samasta pöydästä useampi!

      Poista
  8. OHO....nyt olet kyllä tehnyt hyviä kirppislöytöjä! Täytyypä itsekin lähteä taas joku päivä etsimään aarteita. Kävitkö jo siellä Myyrmäessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös Marjo, mä olin ihan fiiliksissä näistä! Uskomaton tuuri, että samalta kirpulta kaikki nämä.
      En ole käynyt vielä Myrtsisä, mutta ens viikonloppu olisi vapaa, jos sitten sinne suuntaisi :) Olikohan se ees auki ens viikonloppuna? :D

      Poista
  9. Wau, oletpa tehnyt hyviä löytöjä. Olen erittäin varovainen ostelija kirppareilla, vanhoja astioita ja joitakin huonekaluja jotka on kokonaan entisöity, olen ostanut. Meillä on pojallani astma ja muutama epäonnistunut ostos, on tehnyt minut varovaiseksi. Alkuperää kun ei aina tiedä, jos on lemmikiperheestä lähtöisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, että teilä on niin raju astma :( Meillä neidillä on myös, mutta ostelen sellaisia tavaroita, jotka voi pestä, eikä näin ollen ole aiheuttanut, ainankaan toistaiseksi astmaoireita.

      Poista
  10. Tuttu huivi, joka on mielettömän monikäyttöinen! Leppeitä elokuun päiviä! Tuija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa sinulla on sama huivi! Se on ihana <3 Ihanaa alkanutta syyskuuta!

      Poista