Hulinaa ja nyt väsyttää


 Rakastan tuota puuheppaa, se näyttää niin hellyttävältä, kuluneelta, ihanalta <3






Lapsilla on ollut koko viikonlopun ystäviä kylässä, yötä myöten, aivan ihanaa, rakastan sitäkin :) Perjantaina paisteltiin yhdessä pitsaa, saunottiin ja pidettiin herkuttelupäivä.
Lauantai aamuna ennen töihin lähtöä, keitin makkarasopat ja paistoin, jonkun toisen äidin tekemät pullat. Lapset täyttivät omansa. Saken pullassa oli enemmän kermavaahtoa, kuin itse pullaa!  
Tokihan tällekkin viikonlopulle oli yhdet synttärikutsut tiedossa, muistin sen viime tipassa, taas.
Pitäisi ostaa lahjoja varastoon , ettei tarvitsisi aina ajella kaupoille pohtimaan, mitä tällä kertaa hankkisi. 
 Sain kyllä selvät ohjeet, neiti O haluaa lahjaksi meikkejä, vaan meikkejä :)
No minä tein työtä käskettyä ja suuntasin H&M:lle missä ei ollut kuin pari poskipunaa, tätä kysyessä ja ihmetellessä, myyjä totesi että he ovat alessa myyneet kaikki pois!
Ok sitte seuraavaksi Seppälään, jossa oli vielä alet menossa, ja siinä sitten napsin muutaman perus jutun pakettiin. Toivottavasti kelpasi sankarille.

Minä sitävastoin kaipaan juuri nyt ainoastaan kuumaa suihkua, teetä ja unta.
Vaikka olen ollut viikonlopun iltavuorossa, olen herännyt jo ennen klo viittä. Kiitos kuorsaavan mieheni.  En ymmärrä vaikka kuinka tönin ja työnnän sormet kylkiluiden väliin, niin  hän vaan hätkähtää ja sitten menee korkeintaan minuutti ja se jäätävä kuorsaus alkaa uudelleen!
Joten ainut ratkaisu tähän on, että Hän saa nukkua sohvalla niin kauan ennen kuin minulla alkaa vapaat ;)

Öitä ihanat !

 

6 kommenttia

  1. Minulla samanlainen heppa olohuoneen lipaston päällä..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai on, ihanaa, on nämä vaan niin suloiset :)

      Poista
  2. Ihanat pullat nam :) Varmasti tuollaisista lahjoista tykätään.

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihanat laskiaspullat , NAM :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosi nam, täytyy tehdä ensi viikonlopuksi uudet :)

      Poista