Vielä on lomaa jäljellä


Minä nautiskelen täällä kotona viimeisistä lomapäivistä tällä erää.
Olen tosin tainnut kokonaan unohtaa mainita lomastani ,jota olen jo viikon viettänyt?!



Täytyy sanoa että olen tästä lomasta nauttinut todella paljon, vaikkakaan en reissun päällä ole ollutkaan. Olen nauttinut hitaista aamuista, ei kiirettä minnekkään. 
Siskoni kanssa olemme nähneet harva se päivä <3  Työasiat olen sulkenut mielestäni tyystin, tosin siskoni kanssa olemme suunnitelleet ja haaveilleet kaikkea muuta "työhön liittyvää".
Vaikka sää ei ehkä se suosiollisin ole ollutkaan, olen nauttinut jopa niistä kylmistä ja hieman koleista päivistä.
Pienen kävelylenkin jälkeen on niin ihana keittää pannullinen teetä ja napata neulepuikot ja langat esiin ja vain olla.
Ostin myös Mekkotehtaan uusimman kirjan, käsityö inspiraatio on siis palannut.



 Minun rakas lenkkiseurani <3

Ihanaa maanantaita <3




9 kommenttia

  1. Mukavaa loppulomaa!
    Itse nautiskelen siitä, että on taas vajaa työviikko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kepponen :) vajaa työviikkokin on mukavaa vaihtelua:)

      Poista
  2. Nautihan loppulomasta. Tänne on luvattu räntää, toivottavasti siellä paremmat lomailukelit...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nautin kyllä ja voi apua, räntää! Minä en sitten marise enää yhtään viileämmistä päivistä ;)

      Poista
  3. Voi miten ihania kuvia. Nautihan loman viimeisistä päivistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loma onkin ehkä jo loppunut, en huomannut kurkata päivämäärää <3 Ihanaa viikonloppua silti!

      Poista
    2. Kiitos Laura, loma on tosiaan loppu ja viikonloppukin menee töissä, mutta nautin kyllä siitäkin :)

      Poista