Lilli ja Lola


 Saanko esitellä Lilli ja Lola, siskoni maailman suoloisimmat koiranpennut <3
Pennut ovat viiden kuukauden ikäsisiä tarmokkaita terrierejä. Tosin he ovat coctaileja, mutta kuka sitä laskee ;)
Minä olen ominut Lillin täysin, meillehän ei voi koiraa ottaa, joten olen ilmoittanut siskolleni etä Lilli on minun, se on vain hoidossa heillä :D
Lilli tuntee minut jo kaukaa ja aloittaa järjettömän hillumisen kun huomaa mammansa.

Lilli on niin ulkomuodoltaan kuin luonteeltaankin enemmän Pinserimäinen, hentoisempi mutta kovan vahtivietin omaava.
Lola puolestaan perus Jack Russell,joka on jykevämpi, oikea jyrä, ja luonteeltaan hän on rauhallisempi , mutta osaa taatusti pitää puolensa.

Näillä ihanuuksilla on ikäeroa viisi minuuttia, ihan niinkuin minulla ja siskollanikin, toisin sanoen nämä pennut oli varmasti tarkoitettu meille <3


Kuten arvata saattaa, vauhtia ei kyllä näiltä kahdelta sankarilta puutu, kuvaaminenkin oli hieman haastavaa, heti kun menet kyykkyyn niin syli on täynnä pieniä tassuja ,mutta sain kun sainkin muutaman räpsyn otettua.

Aamulla olen siis taas saanut nauttia terhakkaan terrierin seurasta ja näistä ihanista kevään/kesän merkeistä.

Nyt teemuki kouraan ja takaisin ulos nauttimaan kauniista säästä 
Leppoisaa sunnuntaita teille!

10 kommenttia

  1. Voi tuplasuloisuutta. Kiva kun sait oman koiran vaikkei teille voikaan ottaa asumaan :)
    Koiranpennun kuvaaminen on todella vaikeaa, ne eivät juuri ehdi poseeraamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä tuo pentukuvaaminen tuo omat haasteensa ja tättä hetkellä pakko tyytyä kuviin mitkä ehtii ottamaan :)
      Ja on se ihanaa nyt kun on oma hauva vauva <3

      Poista
  2. Voi miten suloisia pieniä <3

    VastaaPoista