Hetki muotibloggaajana haaste

Sain ihanaiselta Susannalta Huvikumpu Living blogista tämän ihanan ja haastava haasteen, kiitos Susanna:)
Haasteen tarkoitus on ottaa *päivän asu* kuvia, niinkuin muotibloggaajat tekevät päivittäin, tämän haaste on tarkoitettu muille kuin muotibloggaille! 




Muotibloggaajaksi minusta tuskin vielä on mutta hauskahan tämä oli vaikkakin minulle hieman hankala, lähinnä siitä syystä että tuo itsensä kuvaaminen ei ole se helpoin asia, varsinkaan kun on hajoittanut kaikki kameranjalustansa ja kuvat on otettava peilin kautta.

Farkkupaita H&M
Farkut Gina Tricot
Kello Esprit
Korvakorut ollut minulla jo lapsena :)




Päivä muotibloggaajana haasten laitan eteenpäin seuraaville blogeille:



Oikein aurinkoista keskiiviikkoa <3

8 kommenttia

  1. Voih, kiitos kovasti haasteesta:)!!! Tämä haaste mun onkin pitänyt jo piiiiiitkän aikaa toteuttaa, jokohan nyt pian saisin aikaiseksi:D Ihana, rento tyyli sulla♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi, mulla on tosiaan aika rento tyyli;) Toivotaan että ehdit toteuttaa tämän, olisi niin kiva nähdä sinun tyylisi :)

      Poista
  2. Kiitos paljon haasteesta, katsotaan saanko toteutettua, kun en oikein osaa itseäni kuvata.. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä, minullakin oli "hieman" hankaluuksia tuossa itsensä kuvaamisessa, kun ei ole oikein tottunut:)
      Toivotaan että nähdään vielä sinun tyylisikin:)

      Poista
  3. Kiitos haasteesta :) Tämä onkin hieman haasteellisempaa. Muotibloggaajaksi en itseäni saa kyllä millään ilveellä luokiteltua. Mutta lupaan toteuttaa tämän jollaintapaa - jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä, minä niin odotan sitä postausta :) Eipä tuo ollut itsellenikään mikään helppo haaste, mutta tulipahan tehtyä ;)

      Poista
  4. Ihana kun teit tämän, mun on kans tämä pitänyt tehdä jo pitkään, mutta tuolla se odottaa vielä tekijää...

    VastaaPoista