Punahuulet






 Tartuin työpaikallani tilaisuuteen tilata eritttäin edullisesti Avonin kosmetiikkaa. Kyseisiä meikkejä en ole ennen kokeillut, kuullut kylläkin, ja koska työkavereit kehuivat kovasti merkkiä uskalsin minäkin muutaman tuotteen testiin ostaa.

Ostinkin kaksi huulipunaa sävyt, Vintage Pink sekä Berryn.
Vintage Pink on pitkäkestoinen huulipuna joka levittyy keveästi huulille, hieman mattainen, joten rohtuneille huulille ei tätä kannata sipaista.
Berry on puolestaan kuin silkkiä!
Täydellinen kirkas puna joka levittyy täydellisesti ja on keveä sekä kaunis<3

Kumpikin sävy on nappiostos minulle.

Musta tussimainen eyliner tekee todella tarkkaa jälkeä ja testiviivat ainankin kestää todella hyvin ja mikä parasta, tämä on todella musta.


Onko muilla kokemuksia Avonin meikeistä?

Ja tämä ei ole maksettu mainos, olen vain tyytyväinen ostoksiini :)

6 kommenttia

  1. Mä toimin Avonin konsulttina vuoden 2008 alusta, viime vuonna lopettelin toimintaa ja nykyään tilailen Avonilta enää harvakseltaan ja silloin lähinnä juuri meikkejä, jotka ovat mielestäni toimivia ja niissä on hyvä hinta-laatusuhde. Huulipunat, ripsivärit, rajausvärit, ihan huippuja kaikki. Shampoot ja voiteet eivät vain pitkässä juoksussa sopineet minulle. Käytin niitä vuosia, mutta sitten iho ja päänahka ilmeisesti herkistyivät jotenkin. Avonilla on myös ihania tuoksuja! Valikoima kaikkien tuotteiden osalta uusiutuu vain hirveää vauhtia eli juuri, kun ihastut johonkin esim. nestemäiseen rajausväriin, se vedetään pois myynnistä. Kannattaa siis kytätä hyvä tarjous lähikampanjoista ja tilata vaikka pari varastoon.

    Kerran muuten kävin silmälääkärissä ja olin rajannut silmät yhdellä jo kuvastosta poistuneella Avonin nestemäisellä rajauksella. Silmälääkäri (nainen) tutki silmiä mikroskoopilla ja kysyi, että miten olen saanut aikaiseksi noin tasaiset ja hyvän näköiset rajaukset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kuinka kiva kuulla kokemuksia sellaiselta joka on niitä todellakin käyttänyt. Tuo rajauskynä on kyllä tarkin mihin olen törmännyt! Innostuin tekemään uuden tilauksen ja kokeilemaan sarjan tuuheuttavaa ripsiväriäkin :)
      Tuoksut ja hiustenhoitotuotteet on sellaisia mitä ostan lähinnä jo tutuiksi tulleita ja hyväski havattuja:)

      Poista
  2. Ooh, onpas kauniinnäköisiä meikkejä! Itse en ole Avonin meikkejä koskaan testannut, mutta olen niitä kuullut kyllä kehuttavan:)! Pitäisipä joskus kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile Viivi ihmeessä, nämä ensikokemukset tästä sarjasta on ainankin positiiviset :)

      Poista
  3. Tosi kiva näköisiä meikkejä! En oo koskaan noihin tutustunut mutta olen kyllä kuullut hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nämä on kyllä niin kauniita <3 Näissä on kyllä hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdallaan!

      Poista