Vanhaa ja rakasta








 Muistan kaiholla lapsuuteni kesiä mamman ja papan luona.Ihana vanha maalaistalo, navetat sekä vintit jotka olivat lapsille loputtomia aarreaittoja joissa jaksoimme leikkiä sisarusten kanssa päivät pitkät.
Mamma jaksoi aina hymyillen katsoa touhujamme ja otti meidät mukaan kaikkiin maatalon askareisiin, pappa oli hyvin kultainen myös, mutta  ei ollut ehkä yhtä pitkillä hermoilla varustettu, ainankaan siinä vaiheessa  kun olimme tyhjentäneet puoli vinttiä tuvan lattialle!
 Kerkesimme siskoni kanssa aiheuttaa pienoisen pyörremyrskyn joka päivä, joten en enää ihmettele miksi mamma ja pappa pisti meidät hyvin ajoissa nukkumaan joka ilta;) 
He peittelivät meidät kauniiden värikkäiden peittojen alle , joista aamulla ajoissa, heräsimme makean teen tuoksuun.

 Muistot tulvahtivat todella voimakkaina mieleen kun huomasin siskoni vaatehuoneen hyllyllä tämän ihanan punaisen mamman vanhan peiton <3
Koska tiesin siskoni sisustusmaun hieman erinlaiseksi kuin omani ja tämä sopisi meille täydellisesti muiden peittojen kanssa, pyysin saada tämän itselleni, olisin seisonut vaikka päälläni sen saadaksen! 
Onneksi ei tarvinnut ryhtyä akrobaatiksi , koska siskoni tiesi minun todella haluavan tämän ja antoi sen minulle, tai sitten se ei halunnut nähdä kuinka minua viedään ambulanssilla jorviin, kun päälläseisonnan jälkeen minulta on välilevy pois paikoiltaan!




 Täkki päätyi tyttären sänkyyn.
Nyt voin peitellä hänet saman täkin alle jossa olen itse nukkunut ja kertoa iltaisin seikkailuistamme isovanhempien luona ja niitä kyllä riittää <3

 Kiitos Elina <3



10 kommenttia

  1. Ihana, muistoja herättävä peitto. Parempi sen on olla ihailtavana käytössä kuin vaatehuoneen hyllyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Cheri, olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
      Tämä peitto on parasta pitää näkyvillä ja käytössä, se on sen ansainnut<3

      Poista
  2. Ole hyvä siskoseni :) <3 Tottahan se on,että parempi tuon on olla esillä kuin piilossa hyllyssä!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Sitä se todellakin on :) Olen tänään kietoutunut peittoon,siis minä ei lapset, hih ja kertonut heille tarinoita lapsuuden kesistä maalla ja kommelukista, voi kuinka paljon ihania muistoja yksi peitto voikin saada aikaan <3

      Poista
  4. Ihania ovat nuo vanhat täkit, minullekin mummolasta tuttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ne on vienyt minun sydämmeni ihan täysin ja kirppksiltä aina yritän niitä bongailla!

      Poista
  5. Ihana muista:) Kirjotat tosi kivasti:)

    VastaaPoista