Next





Siinä ne nyt on , pörröiset ja söpöt...kengät nimittäin :)
 Viikonloppunahan yritettiin kuumeisesti lapsille etsiä kenkiä  Sellosta, mutta kun ei mieleisiä löytynyt tein  tilauksen Next nettikauppaan ja kengät tulivat jo tänään DHL:n kautta kotiin kannettuna.

 Lapset olivat kuin ihmeenkaupalla malttaneet odottaa paketin avaamista siihen asti kunnes minä pääsin töistä kotiin, keneltä lieneen tuollaiset lehmänhermot saaneet, ei minulta ainankaan!

Neiti tuli ulko ovella vastaan paketti kourassa ja totesi että, joko voi avata?
Siinä ei montaa sekunttia mennyt kun kengät oli kaivettu esille ja kumpikin sovittelivat kenkien sopivuutta itselleen. Koot pitivät paikkansa ja kumpikin oli erittäin tyytyväisi ostoksiin.
Neidille oli tärkeintä kenkien kuosi, minua enemmänkin ihastutti tuo karvareunus ja nappi.



Pojan kengät on simppelimmät, näissäkin on paksu karvavuori, joten ei ihan heti pitäisi varpaita palella.
Katselin kun poika sovitteli kenkiään, että hänellä on vain  yhtä numeroa pienempi jalankoko kuin minulla ja on vasta 10v!!
Poika aikoo kuulemma vaihtaa kengänauhat, ne ei sovi tyyliin ;)

Mutta kaiken kaikkiaan hyvä ostokset tällä kertaa, voi siis seuraavaksikin tunkea palkkansa samaan puotiin. Olen ostanut kyseisestä nettikaupasta kenkiä ja lastenvaatteita ennenkin ja olen ollut laatuun erittäin tyytyväinen, eikä 5€postimaksutkaan päätä huimaa.

Vink vink, tällähetkellä Next:llä on menossa joulukamppanja joten yli 20€ostoksista ei postimaksuja!


Ei kommentteja