Lahjakaappi







Tänään oli päivä kun menin todella sanattomaksi. 
Siskoni mies saapui hakemaan minua töistä ja hänellä oli mukana tilaamani keittön "viini"kaappi.
Hän siis opiskelee puusepäksi ja tämä oli yksi arvioitava työ. Suunnittelin kaapin yhdessä hänen kanssaan ja hän toi omat loistavat ehdotuksensa esille ja tässä se lopputulos viimein on.
En voinut kuin ihastella kaappia, joka loppuviimein paljastui kääreiden alta,  minä 
vain seisoin myksityneenä ja ihailin sitä, kuinka täydellisesti se sopikaan keittiöömme , sisustukseen ja muihin kalusteisiin, kaappi on vielä  täyspuuta ja painaa varmaan 150kg, upea kokonaisuus.
Loppuhuipennus oli siinä kun rupesin puhumaan kaapin maksusta, niin hän vain totesi että se on sinun syntymäpäivä ja joululahja, meidän perheeltä ei sitten muuta tule tänä jouluna;)
Meinasin lentää persukselleni!
Tippasilmässä sopersin ettei se käy, mutta sen on kuulemma käytävä, 
miten tuollaisia ihmisiä on olemassa <3 
Seisoskelin pienessä järkytyksen tilassa tovin kaappia tuijotellen, olen edelleen hieman pyörällä päästäni ja vasta huomenna rupean laittamaan tavaroita kunnolla paikoilleen, nyt oli vain laitettava sinne jotain, jotta näkee miltä se sitten "oikeasti" näyttää.

 
Taidan nähdä tänäyönä untakin tuosta ihanuudesta, hyvää yötä murut <3

4 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Marru todellakin, olen todella hämmentynyt <3

      Poista
  2. Kerrassaan upea!!!! Aivan ihana!!! Taitava ja miten ihana lahja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura, tuo on aivan ihana, olen todella onnellinen tuosta lahjasta! Ja kyllä hän on todella taitava puuseppä :)

      Poista