Kullan kimallus






  Kaunista keskiviikkoa teille kaikille. Minä valmistaudun töihin lähtemään, mutta en malttanut olla jakamatta teille viimepäivien aikaansaanoksiani.
Vaikkakin minulla on käsityöblogi erikseen, haluan joitakin paloja laittaa myös tänne näytille. 

Olen pitkään ollut hopeakorujen ystävä, mutta viimeaikoina "kullan kimallus" on alkanut viehättää enimmissä määrin ja olihan minun pakko tehdä itselleni kultainen korusetti.
Tein myös hieman vintagetyyppiset hiuskammat ja tytär ihastui näihin yllättäen niin että täytyy tehdä toinen setti itselleni :)




Neuletöitä on syntynyt runsain mitoin, eilen illallakin vielä nukkumaan mennessä puikot kilisivät hurjaa vauhtia, kun työlle tein pohkeeseen asti yltäviä pitsisukkia, näistä kuvaa myöhemmin.

Palatakseni blogin pitämiseen, olen viimeaikoina tosiaan pohtinut kahden blogin pitämisen miellekkyyttä.
Pellavanlehdellä  on vain ja ainoastaa käsityöblogi, ja täällä on kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä, mutta moni käsityöihminen ei välttämättä jaksa katsella pulinoita perheestä jne.. ja toisaalta jaksatteko te katsella täällä samalla minun käsitöitäni vilahtelevan välissä?
Pohdintoja pohdintoja ;)

2 kommenttia

  1. Ihanat korvikset <3. Jos haluat, niin laita vain samaan blogiin kaikki, minua ei ainakaan häiritse =). Sullahan on nuo tunnisteet sivupalkissa, laitat vain käsityöpostauksen tunnisteeksi "käsityö", "neule" tms, niin "vain käsityöihmisten" on helppo löytää ne jutut =)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista