Kosmetiikan pauloissa

Tunnustan, rakastan kosmetiikkaa ja sitä on kotona...reilusti, voinkin sanoa että rakkaus kosmetikkaa kohtaan on minulle tullut varmaankin jo äidin maidosta.
Muistan ettei äitini lähtenyt eikä lähde edelleenkään minnekkään ilma pientä ehostusta. Iso-tätini oli aikanaan kosmettiikka alalla töissä ja hänen kotinsa oli pienten lasten aarreaitta valtavine kosmetiikka röykkiöinneen ja voi sitä riemua kun minä siskoni kanssa pääsimme leikkimään/testaamaan hänen meikkejään, uskokin näiden vaikuttaneen jollain tavalla myös minunkin kosmetiikka käyttäytymiseeni.

Minä jopa opiskelinkin muutaman ammatin sillä saralla, tosin en tällä hetkellä työskentele kuitenkaan kyseisissä ammatissa, vaan eräässä aivan toisenlaisessa  jossa olen hyvin onnellinen. 
Myönnän suoraan olen turhamainen tai en,  kosmetiikka on iso osa minua.










Tässä on joitain hyllyjeni väripilkkuja..
 Kesä on ihanaa aikaa, värit inspiroivat ja tuoksut ovat kepeitä, kukkais- tai sitrustuoksuja .
Rakastan Escadan kesätuoksuja <3
Kynsilakkoja sekä luomivärejä saa taatusti kaikissa mielikuvituksellisissakin väreissä, ihan käyttäjän oman persoonan mukaan.
Minä mielummin räväytän kynsillä, silmämeikki saa sitten olla hieman hillitympi.
Syksyisin siirrytään sitten hieman tummempiin sävyihin.

Pahoittelut kuvien laadusta!

2 kommenttia

  1. Hienoa, täällä toinen kosmetiikan ikuinen puolesta puhuja, kynsilakat on myös mulle tärkeitä vaikkakin koko ehostus kuuluu melkein jokapäiväiseen tarpeeseen määrä riippuu päivästä joskus se on pohjustu,s rajaus ja huulikiilto joskus taas enemmän, täällä sivuni jos haluat katsoa.

    http://alise-alisenterveysjakauneus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Alise ja kiva kun löysit blogiini ja jäit lukemaankin :) Minä rakastan kosmetiikka ja hamstraan sitä liikaakin ;) Tulen vastavierailulle blogiisi!

      Poista