Kuivashampoot






Minä olen vallan ihastunut kuivashampposeen. Suosikikseni on muutaman vuoden käyttökokeilujen jälkeen noussut Herbinan tuuheuttava kuivashampoo, oma kuontaloni ei tosin tuuheutusta tarvitse, mutta tuote on muuten niin loistava että tästä en luovu.

Vaikkakin hiukseni ovat luonnostaan hyvin tummat ja kuivashampoot on melkein järjestään valkoista/harmaata tuotetta ei tämä ole minua niin haitannut ja tämä merkki on tähänastisista kokeiluistani se vähiten harmaannuttava.
Hintakin on maltillinen n.4.50€ ja tämä todellakin tuuheuttaa sekä imee rasvan hyvin päänahasta ja hiuksista.

Olen kokeillut montaa muutakin merkkiä ja Biozell sekä Sunsilkin kuivashampoot jää auttamatta kaupan hyllylle, muutaman kerran kokeillut niitäkin ja kun ei toimi niin ei.

Käytättekö kuivashampoota ja mikä on suosikkinne??
ja jos joku osaa vinkata tummille kutreille hyvää kuivashampoota niin olen valmis testaamaan:)

2 kommenttia

  1. Kuivashampoo on ollut ihan bestikseni jo pari vuotta, eli siitä lähtien, kun keksin sen olemassaolon.:) Olen kokeillut vaikka mitä merkkejä, nyt käytössä on Four reasons -niminen purkki, joka taitaa olla kampaamotuote. Ihan hyvä, mutta vähän valkoista tästäkin tulee, eli pitää harjata hyvin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Kristiina, kyllä tää on kumma olin laittanut vastauksen tähän jo jokin aika sitten, mutta se on kadonnut jonnekkin bittiavaruuteen???

      Mutta siis kiitti vinkistä, kokeiluun menee jossain vaiheessa :)

      Poista