Hypnose Star



Sunnuntai ajatuksia meikeistä.

Meillä jokaisella on omat mieltymyksemme kosmetiikan suhteen ja voin sanoa että minä rakastan kosmetiikkaa!
Olenkin lukenut kaksi kauneudenhoitoalan tutkintoa ja tehnyt sitä myös työkseni, mutta luulen että tämä on kuitenkin ihan verenperintöä, lapsena ihastelin äitini kosmetiikkahyllyjä eikä äitini  lähde minnekkään ilman meikkaamista.
Minä kuitenkin ,ainankin vielä, uskaltaudun ovesta ulos ilman pakkelikerrosta tukka nutturalla, mutta yksi kosmetiikkatuote eksyy kasvoilleni aina ja se on ripsiväri.
Minä tunnen itseni suorastaan alastomaksi jos minulla ei ole ripsaria ja vaikkakin minulla onkin omasta takaa mustat ripset ja kulmat niin tarvitsen silti hieman volyymia omiin räpsyihini.
 



 Minun kestosuosikikseni on noussut Lancomen Hypnose Star.
Hypnosella saa hetkessä näyttävät ripset eikä se varise ja musta väri on todella musta!
Harjaosa on mielenkiintoinen, toinen puoli on pyöreä joka antaa ripsille sen kaarevuuden ja tasainen puoli upean volyymin.
Hintaa ripsarilla on n.35€ 


Ennen
Jälkeen


Mikä ripsiväri on teidän suosikkinne?

2 kommenttia

  1. Ripsivärin suurkuluttajana olen nykyisin käyttänyt Oriflamen ripsaria ja olen tosi tyytyväinen. Edullinen ja hyvä.

    Kaikki kalliit merkit olen kokeillut ja testannut ja palaan tuohon samaan aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Ainosofia ja kiva kun löysit blogiini.
      Kiva kuulla kokemuksiasi tuosta ripsiväristä,meilläkin on töissä näitä oriflamen lehtisiä ja hinnat on niissä aiankin kohtuulliset, voipi olla että joskus päädyn kokeilemaan tuotakin :)

      Poista