Kevät aamu





Kaunista lauantaita kaikille! 
Tänään oli ensimmäinen aamu kun uskaltauduin  juomaan aamuteeni parvekkeella. 
Olen järkyttävä vilukissa, mutta lämpimät auringonsäteet ja linnunlaulu houkuttelivat minutkin, lampaantaljan kera, nauttimaan kevätauringosta.

Lämpöinen aurinko kasvoilla, linnun viserrys ja hennosti huriseva liikentenääni sai minut vaipumaan melkein uneen, ajatuksille se antoi kuitenkin siivet.
Mieleeni tuli toissavuotinen Kreikan matka, kaukokaipuu nosti heti päätään, mutta tälle vuodelle se jää vain haaveeksi, ehkä ensi vuonna sitten.

Tällä hetkellä suuntaan haaveeni vain parvekkeen kesäkuntoon saattamiseen:)
Minulla on monena vuonna ollut tyypilliset orvokit korituksena mutta tänä vuonna haluan jotain muuta, kun tietäisi vaan mitä, no ensiviikolla täytyy suunnata Plantageniin ihmettelemään millä sitä tänä vuonna koristaisi parvekkeensa.

Kukkien kun täytyisi olla suhteellisen extrem kestävät minun käsittelyssäni! 
Minun täytyy nimittäin nolona tunnustaa että olen umpi surkea kukkien kasvattaja. 
Ennen meillä oli pikimusta kissa nimeltä Batman joka kaivoi kaikki kukat purkista ylös joten pystyin syyttämään armotta häntä kukkien surkeasta kohtalosta, mutta enää ei ole rakasta ystävää joten kaikkien syyttävä sormi kohdistuu siis minuun, joten jos joku tietää kestävän lajikkeen saapi vinkata ;)

4 kommenttia

  1. Ihanaa, kun aurinko nyt todella lämmittää. Meilläkin on vietetty melkein koko päivä ulkona.:) Pelargoniat ovat mielestäni aika helppoja ja kukkivat koko kesän, kun vain muistaa nyppiä kuihtuneet kukat pois. Niitä ei tosin voi vielä vähään aikaan ulos laittaa, nyt on narsissiaika.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Kristiina, kiitos vinkistä kävin hakemassa pelargonioita kokeeksi, josko nämä sitten olisi se minun laji :)

      Poista
  2. Blogistani löytyy sinulle tunnustus :)

    VastaaPoista