Farkkutyttö







Minä olen sellainen farkkutyttö, olen aina viihtynyt farkuissa, toki käytän muitakin housuja ja mekkoja sekä hameita, mutta farkuissa viihdyn parhaiten.
Olen ostellut vaikka minkä merkkisiä farkkuja  ja nyt löysin GinaTricot:sta hyvän malliset pöksyt minulle, ja koska heiltä löytyy 30 tuumaista lahkeenpituuttakin niin enpä voisi olla tyytyväisempi, kerrankin housut joita ei tarvitse lyhentää.

Ostin myös ohuen vihreän puseron, sinäänsä outo valinta minulle, koska en ole oikeastaan ikinä pitänyt vihreästä väristä ja nyt olen viimeisen vuoden aikana huomannut ostaneeni muutaman kappaleen kyseistä sävyä olevaa vaatetta, niin se mieli näköjään muuttuu.





Täytyy kai tässä vielä sen verran tunnustaa että koska nuo housut olivat niin hyvänmalliset, tulin samalla ostaneeksi niitä kolmet kappaleet, erin värisinä tietty. Nyt on sitten housuja vähäksi aikaa. Tunnustaako kukaan muu ostavan useampia kappaleita jotain tiettyä vaatetta jos löytyy se sopiva malli tai koko, vai olenko ainut laatuani?

Ei kommentteja